Csomók a hónaljban

Hozzászólás előzményeinek megtekintése »
(Ide kattintva megtekintheted a beszélgetést, amihez ezt a hozzászólást írták)

Csomók a hónaljban

Először is, semmi ok az ijedtségre! Két oka is lehet:

- amikor valaki abbahagyja a mérgező dezodorok használatát, akkor elkezdenek végre a hónalji verejtékmirigyek tisztességgel dolgozni, méregteleníteni. Ekkor simán előfordulhat, hogy csomók keletkeznek! Ezek el fognak múlni!

- a fogamzásgátló felborította a hormonháztartást, így a hónaljban a járulékos emlőmirigyek is megduzzadhatnak, ami sok esetben fájdalmat, feszítő érzést okozhat

Az antibiotikum erős, kiterjedt bakteriális fertőzésre való, kérdés, hogy ez áll-e fenn jelen esetben?

Eredeti tartalom és hozzászólások:
A bőr működése, 217 válasz 2006, August 29 - 12:57
  • Verejtékmirigy - antibiotikum... már erre is??? By: Littlecathouse (2013/07/08 - 17:02)
  • ijesztő gyulladás By: Gáspár Kata (2013/05/09 - 13:23)
  • bőrkeményedés, vagy nem? By: Gréta82 (2013/01/29 - 17:26)
  • Hónaljban csomó By: afitori (2013/01/28 - 22:31)
    • Csomó By: Panki74 (2013/01/29 - 11:13)
    • A csomó By: Varga Nikoletta (2013/01/28 - 23:39)
  • Hirtelen sok apró anyajegy :S By: BioLéna (2013/01/20 - 13:10)
  • Kék erek By: kincsoo (2012/11/10 - 23:17)
  • Tyúkszemre vérehulló fecskefű By: diamia (2012/09/17 - 06:13)
  • nyirokcsomó megnagyobbodás kisfiamnál By: fresyya78 (2012/08/14 - 22:59)